სოციალური
პროექტი
სასწავლო პროექტის ავტორი
|
|||||
სახელი, გვარი
|
ნანა ჩადუნელი
|
||||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
ბორჯომის რაიონის სოფელი რველი
|
||||
სკოლა
|
რველის საჯარო სკოლა
|
||||
პროექტის მონახაზი
|
|||||
პროექტის დასახელება
|
|||||
„ გავუფრთხილდეთ მომავალს“Take care of
the future “ ძველი წიგნების რესტავრაცია
|
|||||
პროექტის შინაარსი პროექტის მიზანია : მოვიძიოთ
5-8 კლასის დაზიანებული წიგნები
დავახარისხოთ და შეძლებისდაგვარად ჩავუტაროთ რესტავრაცია. რესტავრირებული
წიგნები გაზრდის მოტივაციას. მოვლილი წიგნები შეუქმნის მოსწავლეს სწავლის
სურვილს. შევქმნათ პლაკატი
„გავუფრთხილდეთ მომავალს Take care of the
future “
|
|||||
პლაკატი ასწავლის მოსწავლეებს როგორ და
რატომ მოუფრთხილდნენ სახელმძღვანელოს.
|
|||||
საგანი/საგნები
|
|||||
ინგლისური ენა
|
|||||
საფეხური/კლასი
|
|||||
5 კლასი -8
კლასი
|
|||||
პროექტის განხორციელების დრო
|
|||||
2 კვირა
|
|||||
პროექტის საფუძვლები
|
|||||
საგნობრივი სტანდარტები
|
|||||
Iუცხ.დაწყ.(II).12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თანატოლებთან და
მასწავლებელთან ერთად სხვადასხვა ტიპის პროექტის დაგეგმვა და განხორციელება.
|
|||||
·
მოსწავლეთა ამოცანები/სწავლის შედეგები მასწავლებელთან, გუნდის წევრებთან ერთად
აყალიბებს პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს, გეგმავს პროექტის
განხორციელების ეტაპებს;
·
ასრულებს მისთვის მიკუთვნებულ ფუნქციას, რომლის
განსაზღვრა-განაწილებაში მონაწილეობს გუნდის ყველა წევრი მასწავლებლის დახმარებით;
·
მასწავლებლის, მშობლის ან სხვა პირის დახმარებით
მოიძიებს სათანადო რესურსებს;
გუნდის
წევრებთან ერთად მასწავლებლის დახმარებით შეარჩევს, დაამუშავებს მოძიებულ
მასალას, აუმჯობესებს და ასრულებს პროექტს.
|
|||||
|
|||||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ზოგადი კითხვები
|
|||||
|
რა სარგებელს მოუტანს სკოლას, სასწავლო წიგნების რესტავრაცია?
|
||||
თემატური კითხვები
|
როგორ მოვიძიოთ დაზიანებული წიგნები?
რა ნიშნით
დავახარისხოთ სარესტავრაციო სახელმძღვანელოები?
|
||||
|
|
||||
შეფასების გეგმა
|
|||||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
|
|||||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდები
|
შეფასების
საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
|||
პროექტის დასაწყისში
|
|
გამოკითხვა
|
|||
პროექტის მსვლელობისას
|
· კონფერენციები
· თანაკლასელთა უკუკავშირი
· პროექტის რუბრიკა
· ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
|
კოლაბორაციული
მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
|
|||
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
·
გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენენ მას აუდიტორიის
წინაშე.
|
პრეზენტაცია
კედლის გაზეთი. პოვერპოინტის სლაიდშოუ
|
|||
|
|||||
|
|||||
შეფასების შეჯამება
|
|||||
პროექტი
იწყება მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი
შეფასებით, რომლის მიზანია მოსწავლის წინარე ცოდნის
განსაზღვრა და მათი ინტერესის გაღვივება. პროექტის განმავლობაში მოსწავლეთა
აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების ხელშეწყობის და მათ მიერ თემატიკის გაგების
ხარისხის მონიტორინგისათვის გამოკითხვაც გამოიყენება. პროექტის დასაწყისში
წარადგინეთ პროექტების რუბრიკა, რათა
მოსწავლეებმა პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე მიიღონ ინფორმაცია მათ მიმართ პროექტის
მოლოდინების შესახებ და შეძლონ მუშაობის განმავლობაში თავიანთი პროგრესის
კონტროლი
|
|||||
|
|||||
სასწავლო პროცედურები
|
|||||
|
|||||
1 წარუდგინოთ პროექტის სახელწოდება Take care of the future
|
|||||
1
|
დავწეროთ რა ვიცით
დაზიანებული წიგნების შესახებ
|
||||
2
|
სად განვახორციელო პრველი ვიზიტი?
მოვიპოვოთ ყველა სახის ინფორმაცია. ფაქტები. გადავიღოთ სურათები
|
||||
3
|
მოპოვებული მასალა
დავახარისხოთ. დავალაგოთ ვთარგმნოთ და ავაწყოთ პლაკატი
|
||||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
|||||
აპარატურული
უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
|||||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
|
|||
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
|
|||
პროექტორი
|
სკანერი
|
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
|
|||
ლაზერული დისკი /ჩიპი
|
ტელევიზორი
|
სხვა ----------
|
|||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
|||||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
|
|||
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო
რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
|
|||
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
|
|||
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა
----------
|
|||
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
|
|||
ბეჭდური მასალები
|
|
||||
ინვენტარი/მასალები
|
კალამი ბლოკნოტი. ფოტოაპარატ. პროექტორი. კომპიუტერი. მეხსიერების ბარათი მობილური ტელეფონი. პრინტერი თეტრი
თაბახის ფურცლები.
|
||||
ინტერნეტრესურსები
|
|
||||
სხვა რესურსები
|
|
||||
No comments:
Post a Comment