Wednesday, October 2, 2019


სოციალური პროექტი


სახელი, გვარი 
ნანა ჩადუნელი
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
ბორჯომის რაიონის სოფელი რველი
სკოლა
რველის საჯარო სკოლა
პროექტის მონახაზი
პროექტის დასახელება
        „ პატარა სოფლის დიდი გმირები“
პროექტის შინაარსი    პროექტის მიზანია :    
  სკოლის ბიბლიოთეკაში აღმოვაჩინეთ ხელნაწერი ალბომი. სადაც თავ მოყრილია სოფელ რველის მაცხოვრებლები . უმეტესობა დამთავრებული აქვს რველის სკოლა ისინი მონაწილეობას იღებდნენ  მე-2 მსოფლოი ომში. ზოგიერთმა  საკუთარი სამშობლო ვეღარ იხილა. პროექტის მიზანია ეს ხელნაწერი ალბომი ვაქციოთ ელექტრონულ რესურსად ინგლისურ და ქართულ ენაზე შესრულებული ნაბეჭდი. გავაკეთოთ ვიდეო ჩანაწერი.  მოვიძიოთ დამატებითი ინფორმაციები დაკარგულ მებრძოლებზე. აღმოვაჩინოთ მათი შთამომავლები.  
საგანი/საგნები 
ინგლისური ენა
საფეხური/კლასი
 საშვალო საფეხური 10-11 კლას მოსწავლეები
პროექტის განხორციელების დრო
4  კვირა  დაწყება 2 /10/2019  - დამთავრება 30/10/2019
პროექტის საფუძვლები
საგნობრივი სტანდარტები
Iუცხ.დაწყ.(II).12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თანატოლებთან და მასწავლებელთან ერთად სხვადასხვა ტიპის პროექტის დაგეგმვა და განხორციელება.

·         მოსწავლეთა ამოცანები/სწავლის შედეგები  მასწავლებელთან, გუნდის წევრებთან ერთად აყალიბებს პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს, გეგმავს პროექტის განხორციელების ეტაპებს;
·         ასრულებს მისთვის მიკუთვნებულ ფუნქციას, რომლის განსაზღვრა-განაწილებაში მონაწილეობს გუნდის ყველა წევრი მასწავლებლის დახმარებით;
·         -მასწავლებლის, მშობლის ან სხვა პირის დახმარებით მოიძიებს სათანადო რესურსებს;
გუნდის წევრებთან ერთად მასწავლებლის დახმარებით შეარჩევს, დაამუშავებს მოძიებულ მასალას, აუმჯობესებს და ასრულებს პროექტს.


მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები    ზოგადი კითხვები

როგორ მოვიპოვოთ დამატებითი მასალები?
ვინ არიან მებრძოლიბის შთამომავლები?
სად ვეძებოთ დამატებითი რესურსები?

თემატური კითხვები
რა სარგებელს მოუტანს სკოლას მიმდინარე პროექტი  ?
როგორ შევმნა ელექტრონული რესურსი?










შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში

·  მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი შეფასება  

გამოკითხვა
პროექტის მსვლელობისას

·  კონფერენციები
·  თანაკლასელთა უკუკავშირი
·  პროექტის რუბრიკა
·  ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა

კოლაბორაციული მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
პროექტის დასრულების შემდეგ
·          გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებ პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენენ მას აუდიტორიის წინაშე.

პრეზენტაცია
ესე ვიდეო რგოლი


შეფასების შეჯამება
პროექტი იწყება მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი შეფასებით, რომლის მიზანია მოსწავლის წინარე ცოდნის განსაზღვრა და მათი ინტერესის გაღვივება. პროექტის განმავლობაში მოსწავლეთა აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების ხელშეწყობის და მათ მიერ თემატიკის გაგების ხარისხის მონიტორინგისათვის გამოკითხვაც გამოიყენება. პროექტის დასაწყისში წარადგინეთ  პროექტების რუბრიკა, რათა მოსწავლეებმა პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე მიიღონ ინფორმაცია მათ მიმართ პროექტის მოლოდინების შესახებ და შეძლონ მუშაობის განმავლობაში თავიანთი პროგრესის კონტროლი



სასწავლო პროცედურები

1 წარუდგინოთ პროექტის სახელწოდება  „პატარა სოფლის დიდი გმირები“
1
რა ვიცით ჩვენი სოფლის მებრძოლებზე
2
სად განვახორციელო პრველი ვიზიტი? მოვიპოვოთ ყველა სახის ინფორმაცია. ფაქტები. გადავიღოთ სურათები  
3
მოპოვებული მასალა დავახარისხოთ. დავალაგოთ ვთარგმნოთ და ავაწყოთ ელექტრონული ვერსია?
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
კომპიუტერ(ებ)ი
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
მობილური ტელეფონი
ფოტო/ვიდეო კამერა
პრინტერი
ინტერნეტკავშირი
პროექტორი
სკანერი
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
ლაზერული დისკი /ჩიპი
ტელევიზორი
სხვა ----------
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
ტექსტური რედაქტორი
ელ. ფოსტა
ვებედიტორი
ელ. ცხრილები
 ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
ტესტირების პროგრამა
გრაფიკული რედაქტორი
საგამომცემლო პროგრამა
ბლოგი
საპრეზენტაციო პროგრამა
ელ. ენციკლოპედია
 სხვა ----------
ვებბრაუზერი
ელ. კითხვარი

ბეჭდური მასალები

ინვენტარი/მასალები
კალამი ბლოკნოტი. ფოტოაპარატ. პროექტორი. კომპიუტერი. მეხსიერების ბარათი  მობილური ტელეფონი. პრინტერი.
ინტერნეტრესურსები

სხვა რესურსები



No comments:

Post a Comment